Verkkokaupan osto-ohjeet

***

Ostamisen usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

LYHYESTI

  • Postipaketti: 5,90 €/lähetys
  • Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin
  • Nopea toimitus omasta varastosta
  • Ilmainen palautus 14 vrk
  • Maksutavat: mobiili, verkkopankit ja luottokortit

SISÄLTÖ

1. Tuotteen lisääminen ostoskoriin
2. Kassa, tilaustiedot ja toimitustapa
3. Tilauksen lähettäminen
4. Maksutavat
5. Toimitusehdot
6. Tuotteen palauttaminen
7. Reklamaatio

1. Tuotteen lisääminen ostoskoriin

Valitse tuote ja “Lisää ostoskoriin“.

SIIRRY ostoskoriin “Näytä ostoskori” -painikkeella TAI sivun yläosan “Ostoskori” -symbolista TAI jatka ostosten tekemistä.

Tarkista ostoskorissa tuotteet, muuta tarvittaessa lukumäärää ja “Päivitä ostoskori“. HUOM! Ostoskorin välisumma päivittyy vasta kassalla!

Siirry kassalle“.

2. Kassa, tilaustiedot ja toimitustapa

Kassalla kysytään seuraavia tietoja: etunimi, sukunimi, maa, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, sähköposti. (toimitamme ainoastaan Suomeen)

Näitä tietoja tarvitaan, jotta pystymme lähettämään tuotteen sinulle. Käsittelemme tietoja tietosuojalain mukaisesti. Tarkemmat tiedot tietosuojaselosteessa.

Voit rekisteröityä Mascon asiakkaaksi rastittamalla vaihtoehdon “Rekisteröidy“. Voit ostaa verkkokaupasta myös ilman rekisteröitymistä.

Valitse toimitustapa:

  • Postipaketti
  • Rahti (yli 25 kg painavat tuotteet)
  • Nouto Mäntsälän myymälästä

3. Tilauksen lähettäminen

Paina “Lähetä tilaus” -painiketta. Palvelu siirtyy Paytrail-sivustolle.

Maksun saaja/toimittaja: Masco Oy / MAS-Motorcycles Accessories Scooters company.
Y-tunnus: 1497865-9
.

Onnistuneesta tilauksesta saat vahvistuksen sähköpostiin.

4. Maksutavat

Masco käyttää turvallista Paytrail-maksunvälityspalvelua. Palvelu on merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä palvelu ja Paytrail Oyj on Nets Groupin omistuksessa.

Voit valita maksutavan seuraavista vaihtoehdoista:

  • Mobiili: MobilePay, Pivo, Siirto
  • Verkkopankit: OP, Nordea, Danske Bank, POP Pankki, Säästöpankki, Oma SP, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia, S-Pankki
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express

5. Toimitusehdot

Käytämme toimituksiin Suomen kattavinta, Postin noutopisteverkostoa, joka on perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.

Pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Lahdessa, Seinäjoella, Porissa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa paketteja jaetaan myös lauantaisin.

Postipaketit pääsevät perille 100 % hiilineutraalisti.

POSTIPAKETTI: 5,90€ / lähetys
Toimitamme kaikki alle 25 kg painavat lähetykset postipakettina seuraavilla ehdoilla: Pisimmän sivun maksimimitta 100 cm ja muiden sivujen maksimimitta 60 cm kukin niin, ettei pisin sivu ja ympärysmitta yhteensä 300 cm ylity.
Postipaketti toimitetaan lähimpään pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.
KATSO lähin Postin palvelupiste.

Lähetyksestä tulee saapumisilmoitus tekstiviestinä, sähköpostilla ja OmaPostiin. Huom! Tilaustietojen yhteydessä tarkista, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.
SEURAA lähetystä Postin verkkopalvelussa.

RAHTI: 35 € / lähetys
Yli 25 kg painavat ja yli metrin pitkät lähetykset toimitetaan DB Schenkerin rahtina.

ILMAINEN TOIMITUS YLI 100€
Tarjoamme maksuttoman toimituksen yli 100€ tilauksiin. Etu koskee postipaketteja, EI rahtia.

ILMAINEN NOUTO
Voit noutaa tuotteet veloituksetta Mäntsälän varastomyymälästä, osoitteessa Maisalantie 14.

Kaikki tuotteemme sijaitsevat omassa varastossa ja lähtevät nopeasti liikkeelle.

Kun teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 12, toimitus lähtee matkaan samana päivänä, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta.

Tavanomaisesti tuotteet ovat perillä 2-3 päivän kuluttua tilaushetkestä. Emme vastaa kuljetusyhtiöstä johtuvista toimitusviiveistä.

6. Tuotteen palauttaminen

Verkkokaupasta tehdyn ostoksen saa kuluttajasuojalain mukaisesti perua 14 päivän kuluessa. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä osoitteeseen: info@masco.fi.
Postin paketit on helppo palauttaa: käytössäsi on Postin laaja asiointiverkosto automaatteineen ja posteineen. Tuotteen palauttamisen kustannuksista vastaa asiakas, pois lukien viallisen tuotteen reklamaatiot.

7. Reklamaatio

Jos tuote on rikki tai se ei kestä normaalikäyttöä odotetulla tavalla, voit tehdä tuotteesta reklamaation. Tuotteilla on kuluttajansuojalain lisäksi joskus valmistajan antama oma takuu.
Reklamaatio tehdään sähköisesti osoitteeseen: info@masco.fi.

Kiitos kun luit – tervetuloa ostoksille!


>> Yhteystiedot
>> Lue tietoa yrityksestä
>> Siirry kauppaan ostoksille


Oliko artikkeli hyödyllinen?

Klikkaa tähteä ja arvostele!

Äänien keskiarvo: 3.8 / 5. Äänimäärä: 8

Ei vielä ääniä - ole ensimmäinen!

Koska artikkeli oli mielestäsi hyödyllinen...

Auta muita löytämään artikkeli ja jaa se sosiaalisessa mediassa!

Pahoittelut ettei artikkeli ollut mielestäsi hyödyllinen...

Parannetaan artikkelia!

Tell us how we can improve this post?

maksutavat